17 de desembre 2013

15.12.2013 Cursa de la Sagrera


El passat 15 de desembre es va celebrar la 36ena Edició de la Cursa de La Sagrera, la cursa més antiga de la ciutat de Barcelona. La sortida es donava a les 09.30 amb el termòmetre marcant tan sols 3º cosa que feia que tothom busqués els pocs raigs de Sol que aquella hora començaven a aparèixer.  El recorregut constava de 10kms que es feien donant dues voltes a un circuit de 5kms, molt ben senyalitzat i sota la perfecta organització de la comissió de festes del barri.

El recorregut de la prova

1070 atletes prenien la sortida resultant guanyador absolut Carles Artigas del club SportHG amb un crono de 33'05. En categoria de fèmines la guanyadora va ser Janeth Becerra de l'Slop Cat Sabadell amb un crono de 38'01.

Per part dels Fondistes només un representant, en Karli Puig que s’hi presentava amb dues intencions, una tancar l’any competitivament parlant i l’altre intenció intentar atacar la seva millor marca personal per tenir un comiat satisfactori. Segons paraules del mateix Karli: " La primera volta me la vaig prendre una mica de reconeixement per memoritzar bé el recorregut i així en la segona volta poder controlar una mica més la situació i “fotre-li vedella” on creies oportú. Al passar pel km 5 vaig veure que anava massa justet de temps per batre el meu rècord i al passar pel km 9 el rellotge m'ho va confirmar, o feia un darrer km molt ràpid o res de fer marca! vaig apretar el que vaig poder i el darrer km el vaig fer amb 3'40" i així vaig poder baixar 4 segons la meva anterior marca! Vaig acabar molt content i satisfet!"
Enhorabona Karli!

0:38:55 Posició 93 Karli Puig

Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com