14 de maig 2014

11.05.2014 Dolmen Trail Race


El passat diuemnge es va celebrar la Dolmen Trail Race, una cursa de muntanya de tres recorreguts: DTR (47 km i +2161md), DR (30,5 km i +1385md) i MR (15,1 km i +794md), que transcorre per diferents monuments megalítics del Parc Natural del Montnegre-Corredor.

En la distància de 47 km s´imposaren Raúl Oliver i MªCarmen Sánchez amb uns temps de 4:44:12 i 6:00:58 respectivament; en la de 30,50 km, Diego Arroyo (2:23:53) i Erika Núñez (03:32:59); i finalment, en la de 15,10 km, Uri Galvany (01:08:41) i Marta Cester (01:27:54).

La sortida

Dos fondistes hi van ser presents, en Víctor Palacios i en Pepe Cros, els quals ens han dedicat aquestes dues cròniques de com els hi va anar:

Crònica Víctor Palacios: "Jo vaig fer 1:39:29 vaig quedar el 45 de la classificació general masculina, el 31 de la meva categoria. No anava molt motivat per la cursa, vaig començar amb la idea de no acabar la cursa, a mida que anaven passant els kilòmetres, em sentia més còmode, suposo que el fet que no fóssim molts corredors, em va permetre córrer relaxat, sense tenir d'esquivar altres corredors cada moment, això també va propiciar que no hi haguessin embuts a les zones més estretes. 
El marcatge era bó, només vaig trobar a faltar en un parell de cruïlles algú de l'organització per marcar el camí correcte, per la resta està molt bé, el recorregut es ràpid, i l'entorn com sempre en la majoria de curses de muntanya, es perfecte, elavituallaments, estaven ben parats. En definitiva, l'any que ve si em cauen bé les dates repetiré, potser en alguna altre modalitat.
Salut i Kilòmetres!"  

Crònica Pepe Cros: "La trail Dolmen Race serà en un futur una gran trail de muntanya, sempre i quan es rectifiquin alguns errors succeïts a les dues primeres edicions.
El circuit que transcorre pels boscos de llavaneres i el parc del corredor és de gran qualitat i bellesa.
pel que fa a mi vaig inscriurem al dolmen Race 30,5 km, si be no em sento bé corrent últimament volia fer-la dons em cau aprop i les altres setmanes no m'anaven massa be, el meu temps va ser de 4h29' inclosos els dos quilòmetres extra que vaig fer, ja que em vaig perdre 3 cops ( aixo no sols em va succeir a mi), l'arribada va ser molt sense gràcia i decebedora, en fi animo als organitzadors a fer una visita a altres trails per tal de millorar la tercera edició.

Faig una pausa d'uns mesos dons em sento molt cansat i una mica fora de lloc
salut i fins aviat."

Enhorabona als dos!

04:29:00 Pepe Cros (30km)
01:39:29 p45 Víctor Palacios


Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com