13 de maig 2014

10.05.2014 II Trail Parets-Montserrat XI Marxa de resistència



El passat 10 de maig es va celebrar la II Trail Parets-Montserrat XI Marxa de Resistència i qui millor per explicar la cursa que un dels seus protagonistes i membre del C.E. Fondistes de Vilassar de Dalt, en David Ribas:

"Són les 4:45 del matí del dissabte 10 de maig. En uns instants comença aquesta segona Trail que ens portarà des de la localitat de Parets del Vallès passant per La Mola, km 37, cap al lloc màgic de Montserrat. En aquesta segona edició, amb un més alt nivell i número de participants en la modalitat de trail que en l'anterior edició, que et permet córrer i tenir tots els avituallaments situats. Els corredors Tomás Gémez amb un temps de 6:31h amb més de 6 minuts d'avantatge respecte el segon classificat, i Vanessa Pérez (27 de la general) amb un temps de 8:13h amb més de 32 min d'avantatge van ser els guanyadors absoluts.
Per la meva part, la participació va anar agafant força amb el pas dels km. Adalantar corredors sempre és un suport moral per seguir endevant i no sentir els signes de cansament. Em vaig plantar a Monistrol, km 57 amb 7:03h, però quedava la pujada final...4km que s'em van fer eterns. Al poc de començar aquest tram final, vaig notar la pàjara de la calor, eren les 12 del migdia i em va costar 1:15h arribar a meta. Sofocat per la calor...era mes important menjar sucre i la hidratació que saber el temps empleat en fer aquests últims i intensos km. Malgrat aquest mal trago final vaig emplear 8:17h en recórrer els 61,5km i 2200 de desnivell posicionat al lloc 28 de la general.
Organització molt correcta a l'arribada i bons voluntaris al llarg de la prova, malgrat que hagués fet un petit esforç més per marcatge del recorregut...però en general molt bona feina del Centre Excursionista Parets, vaig tornar cap a Parets amb l' autocar."

Enhorabona David!

08:17:04 p28 David Ribas

En David a l´arribada
Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com