20 de juny 2013

15.06.2013 Volta al terme de Sant Joan de Moró


 El passat  dissabte 15 de juny es va disputar la XIV Volta al terme de Sant Joan de Moró, pertanyent al VII Circuit Diputació Provincial de Curses per Muntanya i puntuable per a la II Challenge de Curses de Muntanya de la Diputació de Castelló.

  Petjada es el nom amb el que s’identifica aquesta volta popular de muntanya amb un recorregut aproximat de 21 quilòmetres i 941 metres de desnivell positiu, que discorre pels camins y senders del terme municipal de Sant Joan de Moró.

  D´entre els 701 corredors que varen arribar meta, el guanyador va ser Youssef Benazzouz amb un temps de 01:35:02 i en categoria fèmines, fou Bouchra Marzouki amb un temps 01:54:42, qui s´endugué el triomf final.

El guanyador de la prova, Youssef Benazzouz, entrant a meta

  Del nostre club, va ser-hi present en Rob Lunn que amb un temps de 02:05:20 va quedar en una meritòria 81ª posició. En Rob ens feia aquesta petita crònica en el seu blog de com li havia anat la cursa:
 “El sábado pasado hice la XIV Volta al Terme de Sant Joan de Moró: una media maratón de montaña que tiene un poco de todo: circuito urbano, pista, senderos técnicos en subida y bajada, y alguna subida fuerte. También hay que decir que es una carrera de alta participación, al menos en términos de carreras de montaña, con alrededor de 850 inscritos el sábado pasado. Lo cual asegura un buen ambiente pero también algún que otro atasco en las subidas de senderos. Con la salida temprana a las 7:30, el calor considerable del día no fue un factor durante la carrera. La verdad es que pasé más calor después de la carrera mientras disfrutaba del variado y generoso avituallamiento en meta en que destacaban los muchos tipos de cocas típicas del pueblo que se podía probar. ¡Otra buena razón para marcar esta carrera en la agenda!
Y aparte de todo eso, el precio de la inscripción era muy razonable.
Disfruté mucho de la carrera. Estaba algo molido de algún entrenamiento que sobraba de la semana anterior (probablemente todos a decir la verdad!), pero, menos el pie (la fascia sigue agobiando algo), me encontraba bastante bien.”
Enhorabona Rob!

02:05:20 posició 81 Rob Lunn

En Rob, dorsal 298.
Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com