15 d’abril 2013

07.04.2013 Camí dels Ibers



Diumenge 7 d´abril es va cel-lebrar a la localitat vallesana de La Roca del Vallès, la 1ª edició de la Mitja Marató de Muntanya Camí dels Ibers, organitzada amb gran èxit pel grup “els ke korren molt”. El recorregut, de 21,57 km i 1090 metres de desnivell positiu, discorria pels voltants de la muntanya de Cèllecs i malgrat les pluges caigudes en dies anteriors, el terreny no va quedar malmès.

El perfil del track

D´entre els 282 corredors que van arribar a meta, Javi Delgado (Spiridon Team/C.E. FondistesVilassar de Dalt) s´imposava a tots amb un temps final de 1:40:26, i en la categoria de dones, Mònica Ardid era qui s´enduia el triomf amb un temps de 2:01:23

La sortida

En aquesta ocasió, tres van ser els representants del nostre club: en Joan Sala, Carlos Martín (Spiridon Team/C.E. Fondistes Vilassar de Dalt) i el ja comentat, Javi Delgado.
En Joan Sala ens feia aquesta valoració particular al finalitzar la cursa:”Per la meva part, content però a la vegada ràbia, justament aquest diumenge feia 8 mesos que vaig començar a còrrer i justament avui he fet la meva primera mitja marató de muntanya.  Ens esperaven 12 km de pujada continua, creia que una vegada a dalt ja tenia la cursa feta. Estava al punt més alt de la prova, “les antenes de cèllecs”, amb 1:14 minuts on m’esperava un amic i em diu que vaig dels 40 primers. Això m’anima i aprofito una mica la baixada per recuperar, segons els càlculs podia estar sobre les 2:10. Al km 15 em quedo sense forces, les cames no em responen, tinc una caiguda i cada vegada estic pitjor i em passa molta gent...Finalment 2:20 posició global 90. Em quedo amb la primera part  per seguir millorant.”
Destacar també la 5ª posició a la general d´en Carlos Martín confirmant així el seu bon estat de forma.
Enhorabona a tots tres pels vostres resultats! i en especial al Javi per la seva gran victòria!
01:40:26 Javi Delgado p.1
01:49:43 Carlos Martín p.5
02:21:28 Joan Sala p.90

En Javi, una imatge bastant habitual

En Carlos arribant a meta

 En Joan a les antenes del Cèllecs

En Javi arribant a les antenes de Cèllecs
Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com