05 de febrer 2008

El Quart de Mitja de Granollers. 03 febrer 08.

Paral.lelament a la Mitja Marató de Granollers va tenir lloc la cursa del Quart de Mitja, prova de 5 km en la qual van córrer les 2 noves incorporacions del club, la Mònica i la Mª Angels, totes dues debutants en una cursa.
.

Escalfant

Amb tota la il.lusió pel seu debut, van gaudir de tots els ingredients de la Mitja, amb l'ambient de la sortida i els ànims de l'arribada.


Instants abans de la sortida

La prova la va guanyar el campió del món de marató, Martín Fiz, qui va arribar a meta molt destacat dels seus perseguidors.


Martintxo

Les nostres noies van arribar ben contentes per haver acabat la cursa. Felicitats, noies!
.




Aquets han sigut els seus temps:

0:37:00 Mònica Ruiz
0:45:00 Mª Angeles Longares

3 comentaris:

karli ha dit...

Felicitats a les dues! un dia important per ser el debut en una cursa oficial i espero que no sigui la darrera sino la primera d'una llarga llista...
Felicitats campiones!!!!!!!

Fran ha dit...

Ànims! Que vingui la següent cursa, que tornareu a representar-nos i tindreu més èxits. Felicitats, noies!

Anònim ha dit...

Oe,oe,oe,oeeeeeeeeeee! Moltíssimes gràcies per les felicitacions i sobretot els ànims! Apreteu a còrrer que aviat us atrapem!) Si no fos perquè és tard i tinc feina em posava les sabatilles i sortia, només d'entrar al blog i sentir la música m'entra un speed....mama tinc por, jo que no em pensava mai que m'anès a enganxar...

Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com