16 de setembre 2014

29.08.2014 Ultra trail du Mont-blanc


168 km i 9600 metres de desnivell positiu! 2300 corredors...2300 "afortunats" que a més d´haver d´estar en possessió dels punts necessaris per poder-hi participar, han de passar per un sorteig per estar a la línea de sortida a Chamonix (França)....amb aquests arguments es presentava, una vegada més, la ultra trail més famosa del món, la ultra-trail du Mont-Blanc, una bogeria a l´abast de pocs.

Els participants disposaven d´un màxim de 46 hores per fer tot el recorregut, el qual discorre per paratges impressionants dels alps francesos, italians i suïssos, tot vorejant el massís del Mont-blanc. A més a més, cal arribar a temps abans del tancament dels nombrosos controls de pas que hi ha. Tot un repte afegit a la dificultat del recorregut.

La sortida 

El vencedor absolut fou Francois D´Haene amb un temps final de 20 hores 11 minuts, batent el record de la prova; en categoria femenina, fou la nortamericana Rory Bosio qui s´endugué la victòria final amb un temps de 23:23:20.

Del C.E. Fondistes de Vilassar de Dalt, un únic representant, en Paco del Moral; i qui millor per explicar-nos-ho que ell mateix; per la nostra banda donar-te l´enhorabona per portar els colors del nostre club en aquesta aventura!

"Prueba superada, tenía la espina del 2012 bien clavada. El reto es de esos que durante todo el año no te deja dormir, es una apuesta de las grandes y retirado en esa vez , ahora con la presión de no poder fallar. Pero esta vez si, si le tenía ganas, incluso, días antes estaba deseando que empezara.
15:30 del 29 de Agosto (nunca se me olvidará) salida y se pone a llover, los primeros 50km lloviendo, mal preludio, pero no pierdo nada de confianza en mí, hay que pasar la noche como sea! Mitad del recorrido y siento que estoy a tope de fuerzas y con mucha ilusión no me lo pienso y utilizo la estrategia de no parar  y a tope hasta el final. No entiendo por que, pero la segunda noche no tengo nada de sueño, creo que es por la ilusión de acabar uno de mis sueños, esta vez no se me podía escapar.
Domingo, 31 de agosto 8:21h de la mañana, entrada en Chamonix, feliz! muy feliz! pero que muy feliz! lo he logrado!
Me acuerdo de mi família, de mi mujer y mis hijas, lo que han tenido que aguantar (sólo por eso se merecen esto) y de mis compañeros del club, que se lo han pasado pipa con el "muñequito".
Un abrazo para Leandro, Jordi y Jose que me ayudaron a realizar mi sueño."

Enhorabona Paco!!

La foto que Paco ha buscat durant anys! Enhorabona!

Felicitat en estat pur a l´arribada a Chamonix!

En Paco durant la cursa





Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com