22 de maig 2014

18.05.2014 Cursa per Collserola


El passat diumenge es va celebrar a Cerdanyola del Vallès la 24ª edició de la Cursa per Collserola. Amb una participació de 800 corredors, el 95% del seu recorregut transcorria pel parc natural de Collserola amb una distància total de 13km i 259 metres de desnivell positiu.

El circuit

Els guanyadors foren Juan Manuel Álvarez (0:45:46) i Janeth Becerra (0:53:15); del C.E. Fondistes Vilassar de Dalt, dos representants, l´Aitor Fernández i l´Óscar Gutiérrez.

 Aitor ens feia aquesta gran crònica de com li havia anat la cursa:

"Cursa Collserola: Diumenge 18 de Maig es realitzava la 24 edició de la Cursa de Collserola, 13 km per pista amb un desnivell aproximat de 250m. A les 9:30 es va donar el tret de sortida i més de 800 corredors/es van enfilar muntanya amunt en busca dels seus objectius. Personalment vaig notar-me molt bé, sobretot muscularment, ja que després de les sensacions agridolces de la Vilatrail no sabia si les cames estaven preparades per tornar a competir. L'inici va ser força suau, pujant lleugerament fins al km 5 on ens esperava el primer avituallament. A partir d'aquell moment la carrera només era de baixada, per tant, vaig apretar les dents i poc a poc recuperava les posicions que havia perdut durant la baixada. Els últims km els vaig encarar amb força i com que les cames encara responien bé vaig augmentar una mica més el ritme. La última part de la cursa, una pujada de 800 metres fins a línia de meta, era on la gent ja arribava tocada després de tot l'esforç acumulat, i de manera sorprenent vaig poder mantenir el bon ritme que portava i acoseguir avançar més de 10 posicions en aquest tram final, acoseguint complir el meu propòsit de baixar de 1h.
Finalment, vaig completar el recorregut en 58'54", en posició 95 de la general i 11 de categoria. Molt content per les bones sensacions i a descansar durant un temps."

Enhorabona als dos!

0:58:54 p95   Aitor Fernández
1:03:54 p193 Óscar Gutiérrez (9è de la seva categoria)



Fes esport, fes salut
Contacta amb nosaltres :fondistesvilassardedalt@gmail.com